zaterdag 18 september 2010

Geboortekaartje

Hoi, Hoi,

Ik heb gisteravond een geboortekaartje gemaakt voor de juf van mijn zoon Lars. Zij is deze week de gelukkige moeder geworden van een zoontje, Tigo.
Ik heb een glimp van het geboortekaartje opgevangen en heb daarna een kaartje gemaakt met de kleuren, grijs, oranje en groen zoals op het geboortjekaartje. Bij deze laat ik jullie het resultaat even zien. Morgenochtend ga ik het kaartje samen met Lars bezorgen. Nu maar hopen dat de juf het een leuk kaartje vindt.
Ik ga nu nog even verder met een project wat ik voor dinsdag af moet hebben. Dus tot de volgende keer.
De binnenkant van de kaart met onze felicitaties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande