zondag 24 oktober 2010

Kerstkaartjes

Hallo allemaal,

Zoals ik beloofd had zou ik jullie een aantal kerstkaartjes laten zien,
die ik tijdens onze laatste vakantie gemaakt heb. I
k moest ze thuis nog wel even afmaken omdat je natuurlijk nooit alles bij je hebt.
Dit kaartje heb ik gemaakt met papier dat ik vorig jaar al
 van mijn scrapvriendinntje Peggy gekregen heb.
De stempeltjes, die ik gebruikt heb komen van de Kruidvat.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Het sneeuw sterretje is gemaakt met de mijn nieuwe creatables van Marianne Design.
Bij het tweede kaartje heb ik een pons gebruikt van Martha Stewart. Ondanks dat het totaal geen kerstkleurtjes zijn vind ik het toch wel echte kerstkaartjes geworden. Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Twee superleuke kaarten Mirande!! Je hebt helemaal gelijk dat het ondanks de kleuren echte kerstkaarten zijn! Dat vind ik juist het bijzondere!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal nix meer zeggen over het inkleuren hihi het gaat echt super goed!
    vind deze echt gaaf hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje zeg..ik vind deze kleuren ook super!! Grt Patries

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande