maandag 11 oktober 2010

Mijn eerste Award


Deze week heb ik mijn eerste Award gekregen van Linda. Linda, ik vind het super.
Heel erg bedankt dat je aan mij gedacht heb.
Een Award krijgen is erg leuk maar het is nog leuker om te weten dat anderen het werk wat je maakt mooi vinden.
Voor mij is deze Award een motivatie om nog meer leuke en mooie dingen te scrappen. De afgelopen week ben ik erg druk geweest op mijn werk en had ik niet zoveel tijd om jullie wat te laten zien. Maar ik heb niet stil gezeten dus in mijn volgende berichtje heb ik weer wat leuks te laten zien.

Bij deze Award moet ik nog drie dingen op noemen die ik erg leuk vind om te doen.
Nou daar komt ie dan.
Ik vind het ten eerste erg leuk om te scrappen,
ten tweede vind ik het erg leuk om leuke dingen te ondernemen met mijn gezin,
mijn man en mijn twee kinderen, Lars en Merle.
En ten derde vind ik het erg leuk om geld uit te geven aan scrapspulletjes.
Daarnaast zijn er nog genoeg andere dingen die ik erg leuk vind om te doen maar je moet een keus maken. 
Bij deze wil ik deze Award graag doorgeven aan mijn scrapvriendinnetje Peggy.
Tot snel.
Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. oowwww wat liefffffff
    en wat stom dat ik dus je verhaal niet had gelezen nog, maar vind het superleuk weet alleen niet hoe nu verder hahaha ja sorry ben niet zo handig als jij he hahah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande