maandag 29 november 2010

Even een kort berichtje.

Hallo allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien al weten ben ik afgelopen vrijdag geopereerd. Gelukkig was het niets ernstigs maar ik zal het voorlopig wel even rustig aan moeten doen. Ik had gehoopt dat ik tijdens mijn herstel wel zou kunnen scrappen. Vandaag ben ik daarom rustig aan weer begonnen maar het viel me echt nog heel erg tegen. Ik heb nog veel last van de narcose, ben moe en duizelig en moet het echt rustig aan doen.. Dus ik ben bang dat ik jullie voorlopig niet veel nieuws kan laten zien op mijn blog. Natuurlijk blijf ik jullie wel volgen. Ik kijk iedere dag met veel plezier op jullie blogs.
Ik hoop dat ik jullie snel weer iets kan laten zien.
Groetjes Mirande

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande, Wat vervelend voor je zeg! Hopelijk ben je snel weer helemaal hersteld en kun je weer lekker aan het scrappen. Doe het rustig aan. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirande,
    Ik begrijp dat de ingreep goed is verlopen, gelukkig! Neem de rust, die nodig is, dan kun je straks dubbel genieten van je hobby.
    Sterkte!
    en bedankt voor je lieve bericht op mijn blog!!!
    Groetjes van Judith

    ps: medic is de woordverificatie, hoe toepasselijk (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meis, leuk dat we wat van je horen op je blog en bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Fijn dat alles goed gaat, maar dat had ik natuurlijk al gecheckt.
    Ik kom deze week nog even bij je....bel je nog!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het goed is verlopen! Neem je wel genoeg je rust... des de eerder kunnen we weer van je creaties genieten!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Mirande
    Wat naar, ik hoop dat je gauw weer opknapt!
    Doe maar kalm aan!
    Beterschap, groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Mirande,
    geniet maar even van de rust, zodat je straks weer lekker creatief bezig kunt zijn.
    Ik heb momenteel ook een beetje een blok... mijn kerstkaartjes lukken maar niet! En dat vond ik vorig jaar juist zo leuk. Ach ja, maar even lekker andere dingen doen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. was blij dat ik gelijk ff bij je kon kijken! toch wel een voordeel om in het ziekenhuis te werken!!
    kom gauw eenbakkie doen had deze week zooooveel dat het er echt niet van kwam :( ga je morgen ff bellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande