vrijdag 19 november 2010

Kraamcadeau


Hoi,

Wat leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Vandaag laat ik jullie een kraamcadeautje zien, die ik al een keer eerder gemaakt heb.
Dit keer is het echter een cadeautje voor een meisje.
Deze is alleen niet voor mijn vriendin, zoals ik toen vertelde.
Zij mag nog een paar weekjes genieten van haar zwangerschap.
Maar een collega van mijn man heeft wel een dochter gekregen.
Ik kon dus al eerder zo'n leuk flesje maken.
Al was het wel even lastig om een geschikt glazen flesje te bemachtigen.
 Maar zoals jullie zien is dat toch gelukt.
Dit flesje is wat groter dan de vorige.
Ik heb daarom onderin het flesje wat roze-witte muisjes gedaan om de
kleur ook onderin het flesje terug te laten komen.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik wens jullie een fijn weekend en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


Dit bloemetje heb ik gemaakt met een nieuwe creatable.


3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk kadootje Mirande! Prachtig!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n mooi kraamcadeautje Mirande! echt een super idee dit. Fijn weekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt. Ook deze is weer superleuk. Als ik een keer een geboortekadootje moet maken kom ik even bij je spieken hoor. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande