dinsdag 9 november 2010

Kraamcadeautjes




Hoi, Hoi,

Mijn kraamcadeautje is af, dus bij deze laat ik het aan jullie zien.
Een poosje geleden heeft de juf van mijn zoontje, Lars, een baby gekregen.
We hebben natuurlijk wel een kaartje gestuurd maar nog geen cadeautje gegeven.
Samen met Lars ben ik de afgelopen week druk geweest.
Lars heeft een bordje beschilderd voor de baby. Ik heb hem een klein beetje geholpen
met de naamwolkjes, maar verder heeft hij het helemaal alleen gedaan.
Bij de Hema hebben we een paar babysokjes gekocht. Deze heb ik verpakt in een glazen flesje.
Ik heb dit idee een keertje op een blog gezien, ik weet alleen niet meer bij wie. De sokjes heb ik met een wasknijpertje in het flesje gehangen. Aan het dekseltje zit een lintje. Wanneer je het dekseltje eraf haalt, komen de sokjes vanzelf uit het flesje.
Het flesje heb ik bekleed met restjes papier, die ik nog had liggen.
Ik vind het zelf een superleuk kraamcadeautje geworden.
Ik ga ook nog een meidenversie maken omdat ik denk
dat mijn vriendin Debby over een paar weekjes een dochtertje krijgt.

Het was trouwens best lastig om dit flesje goed op de foto te krijgen.
Toch hoop ik dat jullie op deze manier een goede indruk krijgen.
Nou veel kijkplezier maar weer en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande
De sokjes hangen aan het dekseltje met een lintje.
De bovenkant van het dekseltje.

5 opmerkingen:

  1. Dit heb je superleuk gedaan zeg. Ik heb dit ook al een keer voorbij zien komen. Ik moet het nu echt even onthouden, want ik vind het een heel origineel kadootje. Fijne avond nog! Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kraamcadeautje Mirande! Heel orgineel ook dat bordje. Ziet er super uit, zal ze vast heel leuk vinden. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou de juf zal er blij mee zijn denk ik!!
    Het flesje is ook prachtig geworden! Deze had ik nog niet gezien!!
    En het bordje van Lars is ook schitterend!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kadootje!!!
    Heel erg leuk gedaan!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mirande,
    Leuk, leuk, leuk! En je zoon heeft ook talent (van zijn moeder geërfd?)
    Groetjes Judith
    ps: de bloem op de doosjes voor mijn moeder is inderdaad zelf gemaakt, van lint

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande