donderdag 18 november 2010

Vakantie mini-album

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even langs komt op mijn blog. Vandaag heb ik weer een mini-album voor jullie.



Vorig jaar zijn we met vrienden en ons eigen gezin in Zeeland op vakantie geweest. Ik heb op het strand hele mooie en leuke foto's gemaakt, die ik graag in een fotoboekje wilde verwerken.
Ik heb ooit bij het Scrapbookatelier een workshop gevolgd waar ik dit boekje (welliswaar in een iets groter formaat)gemaakt heb. Dus het idee van het boekje is niet van mij. Het is wel een heel leuk boekje om te maken, ik heb er inmiddels al drie gemaakt.
Maar zoals sommigen van jullie al weten, maak ik niet altijd direct alles af. Ik begin vaak heel enthousiast aan iets nieuws, maar vind het daarna lastig om het ook echt af te maken. Dit boekje lag ook al een poosje niet af op de plank van mijn scrapkast. Het werd dus de hoogste tijd om het een keer af te maken. Zeker omdat we inmiddels alweer een zomervakantie achter de rug hebben. En ja het is me gelukt. Ik heb weer een projectje af. Wauw het gaat de laatste tijd best goed met dat afmaken, al zeg ik het zelf. Van wie kreeg ik die tip ook alweer?

Het papier wat ik gebruikt heb is van Imaginisce, Summer Cool. Ik vond het papier zo fleurig dat het goed past bij zonnige foto's van een zomervakantie. Het was erg lastig om het boekje goed gefotografeerd te krijgen, daarom heb ik het boekje voor de foto's maar even uit elkaar gehaald. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veel kijkplezier en tot de volgende keer.
                                                                                                        Groetjes Mirande

Deze pagina is helemaal uitklapbaar.

Eerst dez zijkanten.

De bovenste flap uitgevouwen.

De hele pagina uitgevouwen.



 


Ook deze pagina is uitklapbaar.

Klap maar open die flapjes.






De grote uitvouwbare pagina in zijn geheel.







4 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande
    Wat mooi! Leuk al die flapjes waar dan nog een foto achter zit!
    Het papier is ook erg leuk, lekker zomers!
    Echt een mooi boekje om te bewaren!
    Wat goed dat je alles afmaakt!
    Moet ik ook eens doen!, maar dan zie ik weer wat anders leuk!Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Mirande, Dit is een supermooi album geworden zeg! Heel gaaf met al die uitklap paginas, flapjes enz. En ik ben ook een beetje zo hoor! Vooral met boekjes, daar begin ik ook altijd vol goede moed aan en vervolgens blijft het liggen en duurt het eeuwen voor het af is. Nou ja, uiteindelijk komt het goed toch? Dat zie je maar weer aan jou mooie album. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zomerfris-en-vrolijk boekje heb je gemaakt. Heerlijk om naar te kijken, jullie hebben ook van die schattige kinderen (-:
    Groetjes, Judith
    ps: ik vind het wel knap van jou, zo'n project heb ik nog nooit gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tip had je van mij...maar eeh zoals je weet ligt dit boek bij mij ook nog steeds onafgemaakt in de kast....schande. Ik zal hem ook snel eens afmaken. Die van jou is superleuk geworden. Lekker zomers .Ik kom vanavond niet hoor. Ga lekker een avondje televisie kijken.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande