vrijdag 17 december 2010

Kerstkaart met kaars


 Hoi, hoi,

Zo vlak voor de kerstdagen heb ik toch nog even een kerstkaartje gemaakt.
Ik was afgelopen zaterdag even bij het Scrapbookatelier in Klarenbeek waar ik een kaartje zag staan, wat ik heb nagemaakt. Het origineel kun je vinden op het blog van Agnes maar dit is mijn versie.
Het is een doosje, waarin een groot waxine-lichtje zit met daarachter een kaart geplakt.
Ik heb voor dit kaartje twee Magnolia stempeltjes gebruikt. Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ik moet zeggen dat het inkleuren iedere keer weer een stukje beter gaat. Ik vind het stempeltje dit keer erg mooi ingekleurd, al zeg ik het zelf. Verder heb ik papier gebruikt van een paperblock wat ik op de kreadoe gekocht heb gecombineerd met een reststukje Tilda papier. Het paste leuk bij elkaar dus vandaar deze combinatie. De tekstjes op de kaart zijn allemaal gestempeld met stempeltjes van de Kruidvat en de Action.



Ik vind het echt een super leuke kaart geworden en ik twijfel echt of ik deze kaart ga versturen. Ik vind hem zelf echt super.
Nu ik ga lekker naar bed want ik ben vandaag best druk geweest en ben dus best moe.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en voor straks alvast welterusten.
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


5 opmerkingen:

  1. Wat prachtig zeg !
    Heel leuk met dat kaarsje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan Mirande! Ik denk dat ik er ook eentje ga maken voor mijn moeder en schoonmoeder voor kerst! Bedankt voor het idee. Ik heb nog een vraagje aan je. Op het blog van Peggy zag ik een leuk boekje. Ze schreef dat ze het patroontje voor het boekje van jou had! Ik vind het zo schattig,en zou er ook wel een willen maken. Zou ik het patroontje ook van je mogen? Kun je het evt mailen? Ik hoor wel van je. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Dat is heel lief van je! Mijn email is: linda_modderman@hotmail.com Ik zie het wel verschijnen! Nogmaals bedankt en als het af is zie je het wel op mijn blog. Ik zal natuurlijk naar jou blog verwijzen voor het idee. Fijn weekend verder. groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwww ik zie wel dat we echt heeeel erg snel moeten gaan afspreken hihi vind hem heeeel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden mooie kleuren heb je gebruikt.

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande