maandag 7 februari 2011

Winter lay-out




Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties, die ik steeds van jullie krijg. Ik lees ze iedere keer weer met veel plezier. Zo leuk!

Vandaag wil ik jullie weer een lay-out laten zien.
Dit keer is het een winter lay-out.
Ik heb voor de lo een sketch gebruikt van de scrappiest.


Dit was voor mij de eerste keer dat ik met een sketch heb gewerkt. Ik moet zeggen dat het werken met een sketch wel erg makkelijk is. Het kost me veel minder denkwerk. Wie weet scrap ik hele stapel foto's, die er nog ligt toch nog weg dit jaar. Hahaha. Wel erg optimistisch, maar wie weet lukt het me wel.

Voor deze lo heb ik een vel blauw cardstock gebruikt en een designvel. Op de foto's is het designvel niet zo heel goed te zien, maar het is echt een heel mooi vel met allemaal sneeuwsterren. Ik heb de foto's geplakt op een vel lichtblauw cardstock. Aan de linkerkant heb ik een lintje door het designvel gevlochten. Ik heb deze pons al jaren maar gebruik hem heel weinig. Ik moet zeggen dat het er wel erg leuk uitziet.


Verder heb ik de lo afgewerkt met enkele sneeuwsterren die ik gemaakt heb met creatables. Langs de randen heb ik stikkruisjes gestempeld. Deze stempel heb ik geleend van mijn scrapvriendinnetje Patricia. Heel erg bedankt daarvoor.
Achter de twee grote foto's heb ik twee labeltjes verstopt waarop ik ook nog twee foto's geplakt heb.

Ik ben zelf weer erg tevreden maar ben wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.



Afgelopen zaterdag heb ik een scrapworkshop bij het scrapbookatelier gevolgd.Ik heb daar een supermooi fotoalbum gemaakt. Natuurlijk is dit album nog lang niet af maar ik heb al wel een paar foto's gemaakt om jullie alvast een beetje een indruk te geven. Hij is zo mooi. Al zeg ik het zelf.




Ik ga de komende tijd heel erg mijn best doen om dit album af te maken, zodat ik deze
zo snel mogelijk aan jullie kan laten zien.
Een hele fijne avond nog en tot snel.

Groetjes Mirande

9 opmerkingen:

  1. hayy

    vind je lo erg leuk j ehebt ook weer superleuke foto's gebruikt!
    ben ook errugg benieuwd naar je boek!!
    ik kan woe wel dus kijk maar! als je komt neem je dan je boekjes mee van de workshops?
    ik ben al druk aan het oefenen met inkleuren en het gaat al wat beter!
    zin om zaterdag met mijn moeder en mij mee te gaan naar rijssen?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HELE MOOIE LAYOUT VIND IK ZELF EN NU JE BOOEK NOG HE IK HEB HET FLIP FLOP ALBUM NU OOK AF EN HEB HEM OP MIJN BLOG GEZET WEL VEEL WERK HOOR OM HEM AAN TE KLEDEN,
    IK WENS JE NOG EEN FIJNE DAG
    GROETJES AKKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je LO is superleuk Miran...wat leuk ook die labeltjes die achter de foto wegkomen. En je album ,wat een plaatje zeg. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooo wat is hij super mooi geworden de LO, ook een mooie kleur combinatie.
    Ook het album ziet er goed uit.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miran, Jeetje wat een gave LO heb je gemaakt zeg! Erg leuke sketch ook moet ik zeggen! En die kleuren zijn zo mooi bijelkaar. Ik vind het randje met die kruisjes super schattig. Je album ziet er nu al erg mooi uit! Binnenkort workshopje? ;-) Dat lijkt me wel wat eerlijk gezegd. Nou, we spreken elkaar! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mirande,
    Je LO is heel leuk geworden. De blauwe tinten vind ik juist heel goed bij de winterse foto's passen. De tags geven net dat beetje extra.
    Je fotoalbum van de workshop - wat een prachtig model! Laat je ons het eindresultaat ook zien (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij wil die Awards zeker hebben...hihi.
    Je mag ze hebben hoor.
    Ik ben ongeveer 3 kwartier bezig geweest om die links erin te krijgen.
    Ik dacht als ik nou ook nog 5 mensen moet toewijzen met link dan is mijn hele dag om...
    Anders had ik hem natuurlijk aan jou gegeven.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirande,

    Wat een leuke sketch en wat is je uitwerking goed gelukt! Erg mooi!
    Ook het album ziet er gaaf uit! Wat een gevouw of niet?
    Over die zwangerschap, ze maakte al een opmerking naar iemand toe, die ik alleen op die manier kon invullen. Dus ik had de goede naam in mijn hoofd hoor! Dankje voor het zeggen, want de verkeerde feliciteren is altijd vervelend!

    Groetjes! Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirande
    Wat een mooie layout! Leuk met de tags eronder!
    En het album ziet er heel mooi uit,ben heel benieuwd hoe hij wordt!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande