maandag 21 maart 2011

Labelkaart



Hallo lieve bloggers,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat nieuws op mijn blog heb gezet.
Ik ben erg druk geweest de afgelopen week, thuis en op mijn werk. We zijn thuis met het tweede gedeelte van de zolder bezig. De dakkapel is geplaats en nu moet alles afgetimmerd worden en daarna moeten we alles schilderen. Druk, druk, druk dus.
Natuurlijk heb ik nog wel wat tijd vrij kunnen maken om even te knutselen. Dit keer heb ik een kaartje gemaakt. Hij lijkt weer een beetje op een enveloppekaart maar is toch net even anders.
Ik vind het zelf een erg leuk modelletje.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ik heb voor dit kaartje weer het mooie papier van Eline gebruikt. Dit papier heb ik verwerkt op een basis van craft. Verder heb ik twee Magnolia stempeltjes gebruikt, die ik heb ingekleurd met mijn Derwent potloden. De swirls heb ik gemaakt met een creatalble van Marianne Design, ik vind ze zo gaaf.
De bloemetjes heb ik gemaakt met een bloemenpons. Ik heb voor ieder bloemetjes drie of vier bloemetjes bovenop elkaar geplakt waardoor ze wat ruimtelijker lijken. Het was veel werk maar wel leuk om te doen. In het midden van het bloemetje heb ik een dotje glitterlijm gedaan.
Het kaartje kun je sluiten met een rondje van klitteband, dit is te koop bij de Action en echt reuze handig.
Bedankt voor het langskomen en het plaatsen van een reactie. Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Een hele fijne avond nog en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



8 opmerkingen:

  1. Ja he he, ik kan weer een reactie plaatsen...lag dat nou aan jou of aan mij??
    Hoe dan ook, je kaartje is erg leuk.
    Leuk dat roze met kraft, en gaaf hoor die mooie swirls.
    Ik heb zin in vanavond, ik zie je zo, Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is inderdaad een erg leuk modelletje, die ga ik onthouden
    de kleuren zijn erg mooi
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk modelletje heb je gemaakt Mirande! Ik zie in mijn leeslijst ook iets met een bruiloft staan, maar dat bericht zie ik niet op je blog!..
    Ik zou heel graag dat patroontje willen, al denk ik dat ik hem zelf ook al bijna heb! ;)

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje !
    Veel succes met de (ver)bouwingen ! Het is geen pretje, daar kan ik van meespreken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje! Met veel details. Leuk om te lezen hoe je het aanpakt. Maandagmorgen heb ik het kaartje dat je voor Robin maakte in het echt bewonderd. Ook een plaatje ! Zo fijntjes ziet het eruit.
    Groetjes en tot morgen.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model kaartje weer Mirande! lief van kleur en schattig de stempeltjes! Gisteren lag jou blog er trouwens uit! Ik kreeg alleen een stukje tekst te zien en geen foto! Als ik dan naar jou blog wilde gaan stond er dat het blog niet bestond! Heel raar! Maar dat is dus nu weer ok. Succes met jullie verbouwing. Het is even doorbijten maar dan heb je het straks ook weer helemaal picobello voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart! echt een liefie! Succes nog met jullie verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    ik lees dat er nog iemand niet kon reageren op deze mooie kaart... ik had het ook al eens geprobeert maar toen lukte het niet :(

    mooie kaart hoor die zal ze nog wel even hebben laten staan zodat iedereen hem kon zien :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande