donderdag 7 april 2011

Fijne dag!



Hallo lieve bloggers,

Enige tijd geleden heb ik ook al een taartkaartje gemaakt voor een bruidspaar.
Ik vond dit zo leuk om te doen dat ik er nog maar eentje heb gemaakt.
Dit keer voor mijn tante. Zij is 81 jaar geworden. Deze verjaardag verdient daarom wel een heel bijzonder kaartje. Ik heb voor dit kaartje het supermooie papier van Maya Design gebruikt. Verder heb ik swirls gemaakt heb met de creatables van Marianne Design. Ik heb ze net nieuw en ik vind ze super mooi. Het magnolia afdrukje heb ik wederom met Derwent potloden ingekleurd.
Ik ben erg benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot snel.

Groetjes Mirande



De achterkant van de kaart.





18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Mirande!
    Mooie kleurtjes bij elkaar die bloemetjes en ook een lief vlindertje in het hoekje.
    Die swirls passen er ook perfekt bij.
    Hier zal je tante blij mee zijn, weet ik zeker!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje in heel mooie kleuren !
    Je hebt Tilda ook heel mooi ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is hij hoor! Ik had hem al bijna af gezien. Je hebt hem superleuk aangekleed, heel mooi. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor! Leuke Tilda en leuke kleurenkeuze!
    Je vroeg op mijn blog waar ik dat lint kocht, wel ik zag dat toevallig in een winkel hier bij ons in de buurt. Maar ja het is niet simpel hé om voor een rolletje lint zo ver te komen. Als je het écht wil, mag je me altijd een mailtje sturen. Ik knip wel wat van mijn rol af voor jouw!
    Liefs
    Christine
    adelin.meiresonne@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor Mirande! Heel gaaf dit model. En ja, wat is het supers dat Maja papier he? Heel mooi en het stempeltje ook al zo'n schatje! Dit vind je tante vast heel erg leuk en als je deze leeftijd mag bereiken heb je wel zo'n prachtige kaart verdiend! Fijn weekend alvast. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een pracht creatie geworden Mirande!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo wat een geweldige kaart heb je voor je tante gemaakt.
    Ze zal hier vast heel blij mee zijn.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, Mirande, dit heb je weer heel netjes gemaakt, knap! Het lijkt mij geen makkelijk model. Hoe kom je aan het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig,staat ook nog op mijn lijstje om een keer te maken,

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het blijft een leuk model om te maken
    ik denk dat je tante hier reuze blij mee zal zijn
    zo`n leeftijd verdient zeker wel zo`n mooi kaartje
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi, wat een leuk kaartje, zo zacht van kleur.
    mooi gedaan,

    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mirande,

    wat een ontzettend lief kaartje voor je tante. Wat is dat taartje toch leuk! Ik ga het binnenkort eens proberen, denk ik. Hoe maak je die swirls? Ook met die wondermachine?? Voel em wel een beginneling, hoor, als ik je deze vragen stel...
    Tot maandag,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart hoor,ik wil hem ook steeds een keertje maken maar dan ben ik aan 't scrappen en denk ik er niet meer aan
    liefs akkina
    ps,het was zaterdag weer heel gezellig jammer dat je er niet was

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirande,

    Wat een prachtige kaart! Leuk met die swirls! Vind ze ook prachtig! Zal niet een heel makkelijk model kaartje zijn geweest of niet?

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mirande
    Wat een schatje weer, daar was je tante vast blij mee! Heel mooi met het majapapier!
    En de swirls zijn errug leuk!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hayyy

    wowww 15 reacties al goed hoor ;)
    sorry voor mijn late reactie heb zooo weinig tijd steeds wil ook graag die andere foto's erop zetten maar komt er steeds niet van.
    maar je kaartje is weer super!!!
    volgende week weer afspreken? of kan je eventueel morgenavond? moet je alleen wel naar mij...
    nog superbedankt voor het helpen!!!
    was echt een topdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi mirand
    je vroeg waar het patroontje van het rugzakje vandaan komt
    ik heb het idee van www.splitcoaststamps.com

    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. sorry verkeerd geschreven het is www.splitcoaststampers.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande