donderdag 5 mei 2011

Geboortekaartje





Hallo allemaal,

Vorige week is mijn nichtje de trotse moeder geworden van een zoon. Mijn moeder wilde graag een leuk kaartje sturen en vandaar dat ik even aan de slag ben gegaan. Ik heb bij Angela een tijdje geleden al zo'n  leuk modelletje gezien, die ik heel graag wilde maken. Ik ben er nu maar eens mee aan de slag gegaan. Ik dacht dat het vrij makkelijk was om te maken maar ik ben er toch wel aardig lang mee bezig geweest. De basis maak je van een nestabilitie, label 17. Ik heb voor dit kaartje het papier van Maja Design gebruikt gecombineerd met blauw en grijs cardstock.
Op de achterkant heb ik de felicitaties namens mijn ouders geprint.
Ik ben inmiddels met een tweede kaartje begonnen omdat ik over deze kaart nog niet helemaal tevreden ben. Die laat ik jullie dus binnenkort nog even zien.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Tot blogs en een hele fijne avond nog.
Groetjes Mirande



9 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande,

    ik snap niet zo goed waar je niet tevreden mee bent, het ziet er prachtig uit!!
    De naam is erg leuk gedaan, is het stof?
    En het kleine blauwe strikje, lief detail.
    Ben wel benieuwd naar je 'verbeterde' versie van dit kaartje...kan bijna niet.
    Groetjes uit Denemarken,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wilde ik ook zeggen, hoe mooi moet de tweede versie dan wel zijn? Ik vind deze al zo mooi. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig!
    Echt een leuk stoer jongens babykaartje!
    Kan niet beter toch?
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie en lieve kaart geworden.
    Een echte jongens geboortekaartje lief maar toch ook lekker stoer.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande,
    Wat een leuk model voor een baby felicitatie kaart. Geinige stempel en deze nog niet eerder ergens gezien. Mooie kleur en heel leuk die tekst zo binnen in.
    gezellig weekend,
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieffie en een leuk model
    ik zou ook niet weten wat er nog beter zou moeten zijn aan dit kaartje
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wees maar best tevreden over jezelf want je kaart is héél mooi geworden en afgewerkt tot in detail!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk kaartje Mirande! Heel mooi modelletje is dit. Super!! Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande