donderdag 14 juli 2011

Nog een lay-out


Hoi, hoi,

Ik ben twee en zeg tegen alles nee, dus mam bemoei je er niet mee!
Dat is de tekst die ik heb geschreven op het labeltje achter de foto. Mijn dochter ziet er vaak erg schattig uit maar ze heeft ook een hele andere kant. Die is te zien op deze foto.
Ach, zo is ze eigenlijk ook best lief!
Ik heb voor deze lo papier gebruikt, waar ik al vaker mee gewerkt heb. Met de laatste restjes papier heb ik deze lo nog kunnen maken.
Ik ga nu maar eens even lekker bij jullie rondkijken. Fijne avond nog.
Groetjes Mirande

9 opmerkingen:

  1. Ja wat zijn ze schattig zo en inderdaad lekker eigenwijs :)
    Je hebt er een erg leuk aandenken aan gemaakt!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lay out Mirande!
    Wat een heerlijke foto, dat snoetje prachtig!
    Leuk voor later daar zal ze zeker om lachen dan.
    Geniet nog lekker van je vakantie ook al is het herfst vandaag, morgen is het weer een dagje droog, als we het moeten geloven.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke LO...die foto...prachtig.
    en wat goed gedaan met die restjes, fijn dat je zo die LO mee kon maken.
    Hé je begon met rijm......en de rest...(geintje)
    fijne tijd toegewenst!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik aan die 'twee=nee" tijd terug denk, krijg ik een warm gevoel. Zo leuk, hoe zo'n klein mensje de wereld ontdekt (-:
    Ze zal je later dankbaar zijn, dat je ook zulke momenten met foto's hebt vastgelegd.
    Fijne vakantie!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie LO met alle restjes gemaakt! En een hele leuke foto!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, maar wat kijkt ze kwaad inderdaad. Leuk om dat op deze manier vast te leggen :)

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miran,

    ja de peuterpuberteit, noemden wij dat. Met twee zeggen ze 'nee' en met drie 'waarom'. Dat komt dan binnenkort....
    Hij is weer heel mooi, je LO.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirande,

    Eindelijk lukt een reactie, ik heb het al tig keer geprobeerd, haha!
    Volgend jaar heb ik een baan! Groep 5 en groep 1/2. In Apeldoorn, helemaal leuk!
    Leuke LO heb je gemaakt, hele leuke foto!
    Vraagje, jij hebt wel eens een kalender gemaakt hè? Heb jij daar een bestandje van? Ik bedoel met de maanden/datums? Ik wil namelijk graag een kalender maken voor mijn opa en oma.
    Ik hoor het wel!

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Miran,
    Ik had je layout natuurlijk allang gezien, maar ik wilde nog wel even een reactie achterlaten.
    (heeft Raymond ook niets te zeuren!!)
    Hij is natuurlijk zoals altijd weer erg leuk.
    Je hebt lekkere vrolijke kleurtjes gebruikt en dan die foto van Merle....zoo leuk.
    Ik zal deze foto maar niet aan Niels"je" laten zien want dan weet ik niet of hij nog wel met haar wil trouwen...hihi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande