woensdag 19 oktober 2011

Family

Hallo allemaal,

Na een paar dagen lekker op vakantie te zijn geweest naar Drenthe wil ik jullie deze LO graag laten zien. Ik heb hem al een tijdje af maar had nog geen tijd om er een foto van te maken. Ik heb nu lekker een weekje vakantie en dus ook weer wat meer tijd.
Tijdens onze zomervakantie heb ik deze leuke foto van Lars en Raymond gemaakt. Ik wilde er graag een lo mee maken. Heb hiervoor het papier lillie Robots van My Minds Eye uit de kast gehaald en ben begonnen. Ik had in een tijdschrift een leuke voorbeeld lo gezien maar het eindresultaat ziet er toch weer heel anders uit (zoals bijna altijd). Op de een of andere manier kan ik niet iets gewoon een keer namaken.
De stempel Family heb ik gemaakt met een stempelsetje waar ik het liefst het hele alfabet van zou willen hebben maar daar moet ik nog maar eens even heel hard voor gaan sparen. Ik heb er inmiddels al vier dus dat schiet op hahaha. De sterren heb ik met mijn circut gemaakt.
Groetjes Mirande



8 opmerkingen:

  1. hoi Mirande,
    mooie combinatie van papier!!
    je hebt wel een hele mooie ontwerp uitgekozen om 'na'te maken.gelukkig blijft het handwerk zodat je 'eigen' creatie ervan kan maken. (:
    lieve foto!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja, even nog een keer,
    ik wist niet dat er mallen van bestonden om zo'n trekkaart te kunnen maken?!
    en jij hebt er één te leen? ben benieuwd of je nog gaat meedoen met die challenge..
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Mirande deze LO! Heel gaaf ook die stempel! Geniet nog even van je vakantie. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke LO Miran, ik had deze nog helemaal niet gezien. Mooie foto ook van je mannen.
    Hoe was je vakantie?? Je hebt mooi weer gehad he!
    Ik spreek je snel.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande, per toeval kwam ik op je blog terecht, maar ik heb hier met heel veel plezier rondgekeken en genoten van je mooie creaties. Toen ik je creaties met babyfoto's zag, bracht me dat meteen op het idee als onze kleine geboren is (nog zo'n 8 weken te gaan) de foto's ook maar in sepia te maken. Ik ben ook maar meteen volger van je geworden. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat supermooi weer Mirande!! Schitterend om zo je foto's te verwerken!!! Mooie foto trouwens en prachtig papier!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Lo is helemaal super. Ik snap dat je deze hele stempel serie wil hij is ook super mooi.
    Nog een fijne vakantie.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige creatie Mirande! Leuk papier en een even leuke foto!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande