maandag 10 oktober 2011

Little one!

Hoi, hoi,
Ja, jullie zien het goed. Dit keer heb ik alweer een lo gemaakt. Ik vind het weer helemaal leuk om te doen.
Deze lo was vrij snel gemaakt omdat ik een rond designvel heb gebruikt. Erg leuk. Het kaartje met de tekst Little One heb ik ook zo gekocht. Het hoorde bij de papierlijn. Het papier is van My Minds Eye uit de lijn van Stella Rose. Ik vind het zo'n leuk papier voor meiden. Ze hebben trouwens ook een hele leuke jongenslijn.
Deze LO heb ik verder aangekleed met bloemen, knoopjes, een vlinder (Marianne Design) en een fotoframe (Tim Holtz). Deze heb ik net nieuw en moest de stans natuurlijk direct even uitproberen.
Ik ben helemaal tevreden maar wat vinden jullie ervan?
Groetjes Mirande

11 opmerkingen:

  1. je mag met recht tevreden zijn. wat een lieve LO. het papier is erg mooi en past goed bij de foto.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Miran,

    wat een leuke LO heb je weer gemaakt. Dat papier is inderdaad erg lief, zeg! Ik schrijf tegenwoordig merken en lijnen op die ik leuk vind. Scheelt een boel gezoek, vooral als je op Internet zoekt. En dat ronde designpapier is geweldig! Nog even een vraagje: maak je LO's om er t.z.t. een album van te maken of hang je ze gewoon zo op? Je hebt hem mooi aangekleed! Kan me voorstellen dat je best tevreden bent.
    En leuk dat je meedoet met de candy! 'k Dacht al: jou hoef ik het adres niet te mailen.....;-)

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie LO heb je gemaakt, met heel mooi papier, mooie details en een super leuke foto! Je mag zeer zeker heel tevreden zijn!

    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie lay out Mirande!
    Wat een schattig bruin koppie heeft Merle op de foto!
    De kleuren die je ervoor gebruikt hebt passen zo mooi bij elkaar. Mooi ook die ronde vorm helemaal weer eens iets anders echt prachtig!
    Dank voor je lieve reaktie op mijn blog je bent een schat!
    Fijne week,
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lay-out, schitterend!!!! Wat een lief meisje zeg, zoooo pittig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een geweldige LO en dat papier is inderdaad super !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via mijn zus Jopie, ben ik op je blog gekomen. En ik heb zitten genieten van al het moois wat je maakt.
    Ik ben dan ook gelijk je volger geworden.
    Ik zelf ben er een tijdje uit geweest maar sinds van de week weer lekker begonnen met kaartjes maken.
    Ik hoop van de week weer eens een kaartje op mijn blog te zetten.
    En zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Miranda wat een schitterende LO.
    Het papier is zo super mooi.
    Je hebt het prachtig gemaakt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mirande
    Wat een gave L.O.,
    Erg leuk, en wat en gave stans van Tim Holtz!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke LO met inderdaad heel mooi en schattig papier! Past perfect bij de foto!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande