zondag 18 december 2011

Cadeautasje voor jou



Hallo allemaal,

Gelukkig voel ik me weer een stuk fitter. Een nachtje goed slapen doet soms echt wonderen. Bedankt voor al jullie lieve reakties.
Overmorgen gaat mijn dochter met dit tasje naar het kinderdagverblijf om afscheid te nemen van Mara, een leidster waar Merle erg dol op is. Door bezuinigingen moet ze helaas vertrekken. Echt heel erg jammer. We wilden Mara op een leuke manier bedanken voor alles wat zij het afgelopen jaar voor Merle gedaan heeft. In het tasje zit een verwenpakketje.


Een paar dagen geleden heb ik jullie ook al zo'n tasje laten zien maar deze zit er weer totaal anders uit. Ik heb papier gebruikt van Litte yellow bicycle, Winter Twig. Ik vond het erg leuk papier en kon het niet laten liggen toen ik een bezoekje bracht aan de scrapwinkel. Ach ja, en ik had nog niet genoeg papier thuis in de kast.
Het Magnoliastempeltje heb ik voor het eerst ingekleurd met Aqua Markers. Deze heb ik gewonnen met een candy bij Nicole. Nicole nog heel erg bedankt. Ik had geen idee hoe je met Aqua markers aan het werk moet. Maar na het bekijken van een instructiefilmpje op Youtube en de aangeschafte waterpenseel is dit het resultaat. Ik ben best tevreden zo voor een eerste keer. En het was ook best leuk om eens een keer een andere inkleurtechniek te gebruiken. Ik denk dat ik dit best nog vaker zal gaan doen.
Het kleedje in de vorm van een hartje heb ik gekocht bij Hobbyvision in Rijssen. Ik was er nog nooit geweest, maar ik vond het een gezellig, klein winkeltje waar ze echt heel veel leuke scrapspulletjes hebben. Zeker een keer de moeite waard om een keertje te gaan kijken.


Op de achterkant van het tasje heb ik een vakje gemaakt waarop ik onze persoonlijke boodschap voor Mara heb geschreven.
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Ik kijk er naar uit om jullie reacties weer te lezen. Nog drie dagen werken en dan begint voor mij de kerstvakantie. Heerlijk even twee weken helemaal niets. Lekker uitslapen, op pad gaan met de kinderen en natuurlijk scrappen. Ik verheug me er echt enorm op. Fijne avond nog en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

12 opmerkingen:

  1. Ooh Miran, ook dit tasje is weer erg leuk. Heel anders weer dan de vorige die je hebt gemaakt.
    Ik moet er ook nog 4 maken voor de kerst voor de familie. Ik had al gehoord dat ze niet zo heel moeilijk zijn, dus dat moet dan nog wel gaan lukken. Die van jou is iig erg mooi en lekker fris van kleur. En Merle (en Lars ook) kunnen trots zijn op zo'n mama die allemaal van die leuke dingen freubelt die zij dan weer kunnen geven. Fijne avond nog. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig tasje. Het papier is ook erg mooi, en joh dat kun je nooit genoeg hebben....toch?
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer mooi geworden! En voor de eerste maal ingekleurd met de aquamarkers...je kan het er niet aan zien want ik vind het supermooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook alweer zo'n mooi tasje Mirande! Mara gaat dit vast waarderen! Kleurtjes zijn mooi en het stempeltje allerliefst! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief en mooi tasje zeg!! Wat is dat mooi papier hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tasjes zijn superleuk, Mirande. Prachtige kleuren en leuk versierd. Mijn to-lift-bestand wordt alleen maar groter op deze manier :-) Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat jammer dat een goede leidster dan op zo`n manier gedwongen moet vertrekken. ook voor de kinderen is dit niet leuk.
    maar gelukkig krijgt ze wel zo`n schitterend tasje van je.
    lekker hoor bijna vakantie,geniet er maar van het is zo weer voorbij. ik moet nog 2 weken en dan heb ik ook een weekje.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via kwam ik hier terecht en wauw krijg ik gelijk van die schitterende creaties te zien. Heb me gelijk effe aangemeld zodat ik verder niets meer mis.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Mirande,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze tasje is super mooi! Prachtig gemaakt, mooie details en een hele leuke stempel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende tasje!!
    heel mooi gemaakt. prachtig mooi papier gebruikt en gecombineerd!!
    heel mooi.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mirande,

    wat een lief tasje heb je voor Merle's juf gemaakt! De vorige vond ik ook al zo leuk. De kleuren zijn prachtig. En je kleurwerk trouwens ook! Het viel dus mee?? Als dit je eerst probeersel is dan mag je hoop houden hoor ;-)
    Nog 1 dag voor jou en dan lekker kerstvakantie. Geniet ervan en ik hoop dat je aan het scrappen toekomt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande