dinsdag 27 december 2011

Kalender


Hallo allemaal,

De kerstdagen zitten er weer op. Het was dit jaar weer erg gezellig. Nog een paar daagjes en dan is het al weer oud en nieuw.
Van Sinterklaas heb ik dit jaar een kalender gekregen voor het nieuwe jaar. Sinterklaas had deze kalender met veel zorg uitgezocht maar toch heb ik de kalender gescrapt in mijn eigen kleurtjes en eigen stijl. Dit jaar heb ik een vintage kalender gemaakt. Ik vind het bij anderen vaak heel mooi maar doe er zelf nog niet zo heel veel. Wel heb ik een poosje geleden het mooie papier van Pion gekocht en met dit prachtige papier heb ik dus mijn kalender gepimpt. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.


De afbeelding van dit schattige meisje komt uit een labelvel van Pion.


 
Deze bloemen en swirls zijn gemaakt met mallen van Marianne Design .(Patricia bedankt voor het lenen.)


Deze bloem is gemaakt met een mal van Joy. En de bloemblaadjes zijn van Crealies.
Het is dit jaar een hele andere kalender geworden dan vorig jaar. Maar hij heeft weer een mooi plekje in de keuken gekregen.
Tot snel.
Groetjes Mirande


13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kalender, heel mooi dat papier van pion.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Staat waarschijnlijk prachtig in je keuken en je kan er weer een gans jaar van genieten!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,

    wat een leuk idee om een standaard kalender zo mooi te scrappen! En hier heb je dan een hele tijd zelf plezier van!
    Mooie rustige kleuren en dat past heel mooi in jullie keuken!
    Niet ziek geworden? Geniet ervan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa heel mooi Miran. Ik hou hier wel van. Leuk dat jij ook eens iets vintage voor jezelf hebt gemaakt. Ik wist niet dat jij daar ook van houdt. Handig dat ik dit nu weet, dat bied mij weer meer mogelijkheden voor je verjaardag, hihi. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhhh wat heb je dat geweldig mooi gemaakt zeg, schitterend!!!! Wij krijgen er daar altijd een paar van vanwege het werk en je hebt me op een heel leuk idee gebracht zeg, dat is natuurlijk ook heel leuk voor een kadootje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg er ook ieder jaar eentje van mijn schoonbroer.
    Dit jaar met mooie roosjes dus die laat ik maar zo.
    Prachtig zeg ik hou wel van dit stijltje heel mooi gedaan met die roosjes en dat lieve plaatje!
    Geniet heerlijk verdér van de vakantie!
    lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind dat je je kalender heel erg mooi gepimpt hebt. je vintage stijl is erg goed gelukt. zo is je kalender toch net even wat mooier om een heel jaar tegenaan te kijken.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kalender super gepimpt Mirande. Heel erg mooi dat vintage achtige.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kalender is super mooi gepimpt Mirande en ik houd van vintage! Het Pion papier is ook prachtig en wat een mooie swirls! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kalender Mirande!
    Een goed 2012! :)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, ik ben ook volger bij jou geworden!!
    Mooie dingen maak je!
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande