dinsdag 10 juli 2012

Ik wens je een zonnige vakantie.



Hallo allemaal,

De verjaardag van Merle was ondanks het slechte weer een gezellige dag. Wat heb ik een leuke reacties gekregen op mijn kasteelkaart en de slinger. Zo leuk om te lezen allemaal heel erg bedankt. 
De prinsessentaart smaakte heerlijk maar ik kan op dit moment nog steeds geen foto's up loaden dus daar moeten jullie nog even op wachten.

Vandaag wil ik jullie een paar cadeuatjes laten zien om de juffen van de peuterspeelzaal te bedanken. Merle wordt in de zomervakantie vier jaar en gaat dan eindelijk naar de basisschool. Ze heeft er enorm veel zin in en kan niet wachten tot de grote vakantie voor bij is.
We wilden de juffen iets geven voor de gezellige tijd die ze op de peuterspeelzaal gehad heeft het afgelopen jaar. Ik heb maar weer eens de cadeauzakjes gemaakt. Ze blijven leuk en zijn gewoon snel te maken. Ik moet meerdere afscheidscadeautjes maken, dus ik moest ook wel iets snels maken. Dit keer heb ik op de voorkant een zonnetje gemaakt met in het midden een leuke foto van Merle. Op de zonnestralen heb ik de tekst "Ik wens je een hele zonnige vakantie xxx Merle"geschreven. Ik vond het wel een toepasselijke tekst. Nu maar hopen dat we ook echt een hele zonnige zomer krijgen. Op de achterkant heb ik een tekst geprint die ik met een nestabilitie heb uitgesneden.


Dit is de andere versie. Het papier komt uit een papierblokje van de Action. De Action doet weer goed zaken op dit moment met mij. Lol.




Verder hebben we nog een leuk kaarsje in bijpassende kleur gekocht en daaraan hebben we wat chocolaatjes gehangen waarop de tekst staat "Jij bent de allerliefste juf " en "Jij bent de coolste juf". Merle was helemaal blij met de cadeautjes die ze aan de juffen mocht geven. Voor de kinderen heb ik samen met Merle cupcakes gemaakt en daar werd lekker van gesmuld door alle kinderen. 
Tot snel.
Groetjes Mirande

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog met je dochter Mirande! Leuk hoor deze cadeautjes voor de juffen! De kasteelkaart van je vorige post is ook echt geweldig leuk zeg! Heel mooi gemaakt en echt iets voor een prinsesje als Merle! De slinger is ook heel mooi en superleuk om elk jaar weer te gebruiken. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creaties, daar zullen de juffen heel blij mee zijn
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! En nog gefeliciteerd! Wat zal je dochter trots op haar moeder ;-)! Bedankt voor je lieve reactie!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miran,
    Deze had ik gezien. Ze zien er zo schattig uit. Merle trouwens ook op de foto.
    Het is toch wel superleuk om juf te zijn zeg als je allemaal van dit soort leuke kadootjes krijgt.
    Bel je me als de bestelling binnen is....ik kan niet wachten, hihi. (Of komt het al bij mij)
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande

    Wat een mooie cadeautjes voor de juffen en je dochter is een echt prinsesje.
    Geniet van jullie vakantie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige kadootjes zeg !
    Erg mooi gemaakt !
    Ik ben ook benieuwd naar de prinsessentaart !
    Geniet van deze leeftijd want de roze prinsessenfase gaat echt voorbij :( ik zit ondertussen met een tiener in huis (vindt ze zelf aangezien ze 10 geworden is) en da's enkel nog zwart hier en Cool Cat en hip gedoe !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er allemaal weer leuk uit! Ben ook wel heel erg benieuwd naar je taart.
    Groetjes Diana.
    p.s. Dat van dat scrappen zou leuk zijn, jammer dat je zover weg woont

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww Mirande,Wat heb je dit prachtig gemaakt,lief die foto van je dochter.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig persoonlijk kado, wowww als alle ouders dat nu eens deden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap van je hoe je altijd van die leuke dingen weet te bedenken en te maken. Dat zijn leuke geschenksets.
    Prettige vakantie.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk weer. En Merle als zonnetje is echt een top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo wat een leuk idee voor de juffen.
    ik vind het prachtig gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend blij moeten die juffen zijn geweest. Het is zo leuk om zoiets persoonlijks te krijgen. Wat heb je weer veel moeite gedaan om deze prachtige kadootjes te maken. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat worden de juffen verwend zeg, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er ook een gemaakt, zo'n zakjesding. Erg leuk om te geven. Ik heb jouw link van de tutorial erbij gezet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande