zaterdag 1 juni 2013

Voor jou! Gefeliciteerd.



Hoi, hoi,
 
Mijn vriendin Bianca is jarig. Ieder jaar probeer ik weer een mooie kaart voor haar te maken. Enkele weken geleden zag ik op het blog van Chantal een SCHITTERENDE kaart, nou creatie voorbij komen. Ik was er zo van onder de indruk, die creatie moest ik ook een keer maken!
Voor Bianca probeer ik mijn grens steeds weer een beetje te verleggen.. Zij is zelf ook erg creatief en dan moet je van goede huize komen wanneer je creatieve vriendin wil verrassen. Vorig jaar had ik een kaart gemaakt, die nog steeds in haar vitrinekast heeft staat in haar woonkamer. Wie weet komt deze creatie dit jaar daar ook wel een tijdje te staan. Ik heb in ieder geval mijn best weer gedaan. Ik vind het zelf wel superleuk geworden en zou hem zelf wel op mijn kast willen hebben staan, maar helaas.... hij is voor Bianca.
 Het vlindertje heb ik uit het dp geknipt. En het kroontje op de taart heb ik voorzien van stickels. In een klein easelkaartje heb ik nog een labeltje verwerkt waarop ik onze felicitaties heb geschreven.


 
De basis is gemaakt van wit craft en heeft een maat van 20 cm bij 20 cm. Op de basis heb ik vier kleine vakjes gemaakt. Ieder vakje is voorzien van een easelkaartje. Op twee kaartjes heb ik een Magnolia afdrukje verwerkt, die ik heb ingekleurd met Derwent poltoden. Op de andere twee kaartjes heb ik gewerkt met stempeltjes, bloemetjes en wat andere frutsels.
 
 
 
Voor deze creatie heb ik het mooie papier van Maja Design Vintage Summer gebruikt. Dit keer de roze tintjes. Supermooi papier vind ik het.  Het papier is zo mooi dat er helemaal niet zo heel veel extra's bij hoeft om de kaart af te maken. Ik heb wat stempeltjes, bloemetjes, een kantje, een charm en enkele creatables gebruikt.
Zo ziet de kaart er van de bovenkant uit wanneer alle easelkaartjes rechtop staan.
En zo ziet de kaart er opgevouwen uit.
 
Hij past alleen maar in een A4 enveloppe, en die maat had ik nou net niet in huis. Dus ook maar even creatief geweest om een passende enveloppe te maken. Inmiddels heeft de jarige de kaart gekregen. Ik ben erg benieuwd wat ze van mijn kaart voor haar 40e verjaardag vindt.
Bianca, van harte gefeliciteerd en alvast een hele fijne dag gewenst.
 
Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challege:
Het thema is maak een kaart/creatie met het thema verjaardag.
 
Thema bloemen
 
 
 
Ik wens jullie nog een heel fijn weekend en laten we hopen dat het morgen buiten iets aangenamer wordt, want vandaag is het wel echt heel erg koud voor de eerste dag in de maand juni.
Hopelijk wordt het nu snel zomer.
Groetjes Mirande
 
 
 

23 opmerkingen:

  1. Hey, wat leuk dat je gelijk mee kan doen met de challenge van AnMaCreatief!

    wauw, wat een super schitterende kaart heb je gemaakt, dat model is wel helemaal super!!! En zo mooi gemaakt, geweldig!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Mirande wat heb je dit geweldig mooi gemaakt voor je vriendin Bianca, ik vind het helemaal top, wat een schitterende kaart, nou weet wel zeker dat die volgend jaar ook nog te bezichtigen valt in haar woonkamer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! Echt héél erg mooi gedaan, wat een prachtig kunstwerkje. Deze verdient zeker een plekje in haar vitrinekast, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Mirande dat is inderdaad een "creatie",prachtig gemaakt en ik weet zeker dat hij nog heel lang bij je vriendin te pronk zal staan,petje af hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirande,
    Dit is echt een super creatie zeg, prachtig gemaakt met heel mooi papier en lieve afdrukjes echt..SUPER..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart is dat voor je vriendin, ik kan me niet voorstellen dat ze hier niet superblij mee zou zijn, hij komt vast wel weer in haar kast te staan, veel werk zo'n 4-voudige easelkaart, super gemaakt. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig mooie creatie heb je gemaakt en hoe toepasselijk voor elk tiental een easelhoekje op je kaart. Helemaal toppie hoor. Inderdaad mag nu de zon wel komen en wat warmer kan ook geen kwaad (vandaag hele dag staan koukleumen langs de sportvelden). Gezellig dat je met deze prachtige creatie meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Mirande,
    nou je hebt helemaal gelijk....een kaart kun je het bijna niet noemen. Wat een prachtige creatie. EN nu met je volgend jaar jezelf weer overtreffen.... Dit is al bijna een heel project.
    Ik hoor net op de radio dat het straks zonnig wordt met stapelwolken en 18 graden. Nog niet om over naar huis te schrijven (Peter is met Tieme naar Washington en New York en ze bezoeken tussendoor musea ivm de airco. Het is daar 32 graden...) Maar met de zon erbij met 18 graden begint het wel ergens op te lijken! Geniet er van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Mirande! Een waar kunstwerkje heb je ervan gemaakt zeg!
    Al die mooie details! Super gedaan, wat zal je vriendin daar blij mee zijn!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou wat een schitterende kaart, ik kijk mijn ogen
    uit, wat mooi zeg, daar zit vast veel werk in.
    Je vriendin zal hier zeker wel blij mee zijn met
    zo'n mooie kaart ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowww Mirande,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je kaartje ziet er schitterend uit.
    is dit geen moeilijk model om te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw hij is schitterend geworden, heel mooi gedaan.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn hemel, wat een prachtige creatie. Hoe ga je dit volgend jaar overtreffen????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tjeee....wat een creatie, schitterend!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Na al het werk wat zo'n kaart met zich mee brengt is je kaart en een geweldig cadeau geworden!
    Wat zal je vriendin daar blij mee zijn :D
    Leuk dat je meedoet met IAMC en succes!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, dat noem ik nog eens een verjaardagskaart. Wat super knap gemaakt. Leuk dat je meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bijzondere kaart met deze vorm, maar ontzettend mooi!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Miran,
    Dit is geen kaartje meer, maar een heel bouwwerk.
    Knap gedaan hoor. Dat zal zeker in de smaak zijn gevallen bij Bianca.
    Zo mooi, maar wat een werk zeg, pffff ik wordt er al moe van als ik het zie, hihi. Echt heeeeel mooi
    Fijne zondagavond,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miranda, zag dat je eerste bent geworden bij kic, gefeliciteerd, terechte winnaar. Het is mooie kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze kaart/creatie is inderdaad ongelooflijk prachtig gemaakt !! Je bent zeker een terechte winnaar van de kic-challenge !! super super super :D !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooo schande Mirande maar deze schitterende kaart had ik nog niet gezien!
    Ik vind hem super en je creatieve vriendin waarschijnlijk ook.
    Mooi met twee afbeeldingen en twee andere versierde kanten.
    Waar heb je dit leuke modelletje vandaan, leuk om ook een keer uit te proberen!
    Ik mail je binnenkort nog terug hoor maar was even druk met allerlei dingen.
    Ik ga nog even door naar je volgende post.
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande